Kienhuis Uitvaart, al 50 jaar een houvast in Twente.

Afscheid nemen van een dierbare is emotioneel bijzonder ingrijpend. Desondanks moeten allerlei belangrijke zaken in een relatief korte tijd worden geregeld. Kienhuis Uitvaartverzorging staat u met 50 jaar ervaring terzijde. De begrafenis of crematie wordt naar uw persoonlijke wensen uitgevoerd en zorgen over formaliteiten worden u zoveel mogelijk uit handen genomen. Zodat het afscheid een echt afscheid is en u een begin kunt maken met het verwerken van het verlies.

Maak vrijblijvende afspraak

Wij verzorgen uitvaarten in heel Twente.

Maak vrijblijvende afspraak
Kienhuis Uitvaartverzorging Video
Bekijk onze video

Ervaringen van nabestaanden

Lees hoe anderen onze begeleiding hebben ervaren en ontdek wat Kienhuis Uitvaartverzorging voor u kan betekenen.

Bedankt voor alles. De voorbereiding met ons waren fijn, konden alles met je bespreken. Je had en nam de tijd voor ons, we konden zelfs appen, mailen en bellen. Later was je er ook voor de kinderen. De fijne gesprekken die ik met je heb gehad. Je was echt onze steun en toeverlaat. Groetjes en een dikke knuffel.

review10

Wat was je lief voor ons en wat heb je het goed gedaan. We missen hem heel erg, maar we waren een goed team om alles te doen, zoals hij het graag wilde. We kunnen je niet genoeg danken daarvoor, ook namens de kinderen en kleinkinderen. Ook dank voor het maken van foto’s. Veel liefs en we zien elkaar.

review11

Via deze weg, wil ik je bedanken voor de begeleiding de afgelopen dagen. Je hulp toen ik mam de laatste verzorging gaf en ook de dagen erna. De dag van de crematie is ook prima verlopen en kon niet beter. Dus bij deze bedankt. Ik had me geen betere begeleidster kunnen wensen! Je bent een toppertje in je vak.

review2

Wat was het fijn dat je er deze week voor ons was. Het is natuurlijk ‘gewoon’ jouw werk, maar ik wil je heel graag zeggen dat je dat heel erg goed doet. Niet alleen door wat je regelt, maar vooral wie je bent als mens! Een hartelijk groet.

review9

Bedankt voor de geweldige begeleiding van de uitvaart. We hebben wederom door jullie manier van werken veel steun en rust ervaren in deze moeilijke tijd. Bedankt daarvoor.

review13

Een definitief afscheid moeten nemen van je zoon, doet je ontieglijk veel verdriet en pijn in je hart, welke niet met woorden is te uiten. Gelukkig zijn er mensen die je hierbij terzijde staan, een arm om je heen slaan bij moeilijke momenten. Jij als uitvaartleidster, samen met je team zijn dan onmisbaar. Wij zijn jou dan ook zeer dankbaar voor alle hulp die je ons geboden hebt in die week, zichtbaar en onzichtbaar, vooral de aandacht die je had voor de 4 kleinkinderen. Je bent zo gewoon bijzonder en bijzonder gewoon. Wij willen je bij deze heel hartelijk bedanken voor de verzorging van de uitvaart van mijn zoon.

review8